من اینروزها

آخرین مطالب

خواهر زاده ی عزیز

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ

با منی که بشدت نیازمنده یه خواهر زاده ی سفید و تپل مپله زیر یه سال و نیم ک فقط بخنده و سه چهار روز در هفته هی بیان خونمون تا بچلونمش و بندازمش بالا پایینو گازش بگیرمو  براش اسباب بازیو لباسای رنگ و وارنگ بخرمو باهاش بازی کنم و هله هوله بخوردش بدم تا کیفه دنیا رو کنه و باهم بریم پارک سرسره سواری و  باهم باب اسفنجی ببینیمو وقتی خوابه زل بزنم بهش و محو ارامشش بشم و 

بمیــرم بـراش 

باید چیکار کرد ؟؟؟

.

+، عجق خالهه ، ژیگر خالهه، قفونت بشم :'( کجایی 

ّ+بخدا قول میدم اگه بیای هم پوشکتو عوض کنم هم خر بشم تا سوارم بشی هم کتابامو از جلو دستت بر ندارم ک خط خطی و پارشون کنی :'( درد و بلات به جوونم

- لعنت به محالاات :|

۹۷/۰۲/۲۸
سرمست ...

نظرات  (۳)

همم؟
پاسخ:
هم همین 😁
یا خدا :|||||
بیا یکی از مهدیارو بهت بدم این کارارو نداره که!بعدم حالا فک نکن خبریه اخرش بزرگ میشن میشن مث طاها باید خودتو از زیر چک و لگدشون جم کنی!

پاسخ:
😂😂😂 نه مهدی نباشه بهتره چون خودمون یکیشو داریم بعد سفید و تپلو ذکر کردم که 
بیشعوووووور مهدی من مگه سفید و تپل نیست؟؟؟؟البته من اونو نگفتم.مهدی رمضانی رو گفتم...:دی!
میدونی که اون مهدی تمام زندگیمه!
پاسخ:
ببخشین جسارت کردم :/
حالا ول کن اینارو ...  به هر حال مرسی ک هستی :عی!